loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 669 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

آموزش دفاع شخصی F.I.G.H.T Tactical Fighting Fundamentals Combatives

آموزش دفاع شخصی یا مبارزه ای برای دفاع از حمله ی مهاجمین به تکنیک های رزمی گفته می‌شود که شخص برای حراست از سلامتی یا اموال خود یا دیگری انجام می دهد. در بسیاری از نظام‌های حقوقی، دفاع مشروع به‌عنوان حقی برای استفاده از زور در صورت به رسمیت پذیرفته شده‌است. دفاع شخصی انواع مختلفی دارد که عموما به دفاع با سلاح و بدون سلاح تقسیم می شود. مجتمع مبارزه دفاعی سیستم های وارز (IDFS) مفتخر به ارائه مجموعه دی وی دی های آموزشی دفاع شخصی به سبک های مختلف است که در آن تکنیک های چریکی از پایه آمورزش داده می شود. نام انی مجموعه F-I-G-H-T-Tactical-Fighting-Fundamentals-Combatives می باشد که موج جدیدی از روش های مبارزه با دست را به طور گسترده در کشور های مختلف ایجاد کرده است و کشور های ار قدرت دنیا از این تکنیک ها برای نظامیان خود و آموزش پرسنل نظامی استفاده می کنند. الین مجموعه جامعه که شامل سه دی وی دی می باشد همهء آن چیزی که شما برای دفاع شخصی نیاز دارید به شما در سطح حرفه ای آموزش می هد، مبارزات دست به دست ، مقابله با حمله های از پشت سر ، مقابله با حمله ی چاقو و چندین عکس العمل مهم در لحظات حیاتی تنها جزئی از این مجموعه می باشد ، این مجموعهء آموزش تکنیک های دفاع شخصی علاوه بر آموزش تکنیک های فوق، به شما اعتماد به نفس می دهد که بتوانید مهاجم را خنثی کنید، آن هم تنها در چند حرکت و بدون اینکه تفاوتی داشته باشد حمله چگونه آغاز شده، این به شما قدرت فوق العاده ای می دهد.

دیسک ۱ آموزش دفاع شخصی. اصول و Combatives، را پوشش می دهد اصول و combatives اساسی است که پایه و اساس سیستم هاگانا و مبارزه ی برنامه از جمله، طرز فکر مبارزه، واقعیت های زندگی واقعی شرایط دفاعی، ملاحظات تاکتیکی و تمام سیستم های تکنیک های برخورد اساسی مانند مشت، لگد و حملات آرنج و غیره به طور کامل توضیح می دهد و نشان می دهد که تمام عناصر مورد نیاز برای ایجاد مهارت های گسترش پذیر است.

آموزش دفاع شخصی

دیسک ۲ آموزش دفاع شخصی. حملات خیابانی را پوشش می دهد و ۱۸ سناریوی حمله خیابانی را به تصویر می کشد و نحوه ی خنثی کردن آن ها را آموزش می دهد.که ای به عنوان پایه ای برای برنامه نویسی واکنش های خود و برای نقاط یادگیری مرجع (نقاط مقصد مشترک) مورد استفاده در بسیاری از تکنیک های هاگانا استفاده می شود. در این دی وی دی   ضد حمله در برابر مشت مشترک، لگد چوک، خرس، آغوش، منازعه، headlocks و دنده. صحنه های مختلف از تکنیک های پیشرفته گنجانده شده است. دفاع شخصی با سلاح سرد را در این دی وی دی به خوبی یاد میگیرید ، استفاده مفید از چاقو و دفاع در برابر حملات چاقو و اینکه چطور با چاقو بجنگید در دیسک دوم و سوم این مجموعه به شما آموزش داده می شود

آموزش دفاع شخصی

دیسک ۳ آموزش دفاع شخصی. چاقو و تفنگ تهدید دفاعیات، را پوشش می دهد از اصول و تکنیک های مورد استفاده برای دفاع در برابر حملات دست خالی مشترک چاقو و تهدید چاقو ،خلع سلاح تفنگ و جلوگیری از تهدید تفنگ. از یک صحنه به عنوان نمونه  چگونگی نجات گروگان را هم نشان می دهد.
اگر شما در مورد یادگیری واقعی مهارت های دفاع شخصی جدی هستید و قادر بودن به دفاع از خود در سطح تاکتیکی جدی را مهم می شمارید این مجموعه را از دست ندهید،  یادگیری تکنیک های دفاع شخصی برای تمام افراد جامعه لازم است زیرا هر لحظه امکان دارد کسی شما را تهدید کند و با شما درگیر شود.

:: دانلود قسمت اول آموزش دفاع شخصی ::

:: دانلود قسمت اول آموزش دفاع شخصی ::

:: دانلود قسمت اول آموزش دفاع شخصی ::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

F.I.G.H.T Tactical Fighting Fundamentals Combatives, Haganah F.I.G.H.T. Tactical Knife Fighting Fundamentals And Combatives, idfs, self defense, آموزش تکنیک های دفاع شخصی, آموزش حملات با چاقو, آموزش دفاع, آموزش دفاع از خود, آموزش دفاع شخصی, آموزش فن های دفاع شخصی, آموزش هنر های رزمی, تکنیک های دفاع شخصی, جلوگیری از حملات چاقو, خریپ پستی آموزش دفاع شخصی, دفاع در برابر حملات از پشت, دفاع شخصی, دفاع فیزیکی, فنون دفاع شخصی, مبارزه خیابانی, مبارزه دست به دست, چگونه از خود در برابر حملات دفاع کنیم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 194
  • بازدید امروز : 2,289
  • باردید دیروز : 873
  • گوگل امروز : 20
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 17,024
  • بازدید ماه : 39,735
  • بازدید سال : 261,261
  • بازدید کلی : 3,230,066
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر